PurePro JA-103 lúgosító vízionizátor

Szép balkonod legyen!

Praktikus tanácsok és ötletek balkonnövények ápolásához, az erkély berendezéséhez, díszítéséhez. Kérdezz, segítek! Szólj hozzá, mondd el saját tapasztalatodat!

NYITÓLAP

Gyere Te is a Facebook-ra!

Könyvajánlat

Tobzódnak a Mikulások a házakon!

2009.12.10. 17:51 - Törley

Címkék: advent terasz erkély hellókarácsony mikulás dekoráció

Utóbbi időben nagyon elszaporodtak a mű Mikik a házak falain, hogy díszítsék, vagy inkább csúfítsák (?!) a homlokzatokat, erkélyeket, ablakokat. Van kicsi, nagy, villogó,  létrán mászó, kötélen himbálódzó, műanyagból, textílből, kerámiából, stb. Gyerekeknek általában tetszik. Idén az unokáim miatt majdnem én is... aztán meggondoltam és úgy döntöttem, majd inkább "díszítse" más házát mű Miki! Nem szeretném én senki Miki dekorációját megszólni, de ez nekem csak addig volt érdekes, amíg csak egy-egy házon láttam, de mostanra minden második házon (ahol mi lakunk) ilyen mű Miki igyekszik stabilan felmászni a házak oldalán, erkélyén...

És nektek felnőtteknek? Mi a véleményetek ezekről? Ki-ki ítélje meg maga. Az alábbi néhány képpel segítek. NO COMMENT.

Mű mikulás

Végül bemutatok egy aranyos horgolt ülő mikulás dekorációt, amely szolid éke lehet akár egy virágcserépnek is:

AquaSpirit SH-1 zuhanyszűrő (KDF)

A bejegyzés trackback címe:

https://balkon.blog.hu/api/trackback/id/tr441588672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása